Obchodní podmínky
Platné od 22. 8. 2022
Dodavatel služeb:
Edutica s. r. o.
Lidická 700/19
602 00 Brno – Veveří
IČ 04668634
DIČ CZ04668634
1. Objednávka služeb
1.1. Závaznou elektronickou objednávku služeb provede objednavatel z webových stránek dodavatele nejpozději 2 pracovní dny před termínem poskytnutí služeb.
1.2. V případě individuálních kurzů se za závaznou objednávku považuje také objednávka provedená objednavatelem elektronicky e-mailem.
1.3. Objednávka je platná až po jejím potvrzení e-mailem ze strany dodavatele.
2. Úhrada služeb
2.1. Objednavatel se zavazuje uhradit cenu objednaných služeb na účet dodavatele na základě faktury nebo zálohové faktury, kterou obdrží od dodavatele e-mailem.
2.2. Objednavatel se zavazuje uhradit cenu služeb i v případě, že objednané služby nevyužije v souladu se storno podmínkami dle článku 4 těchto obchodních podmínek. Pro tento případ obdrží od dodavatele e-mailem fakturu na částku dle storno podmínek.
3. Daňový doklad
3.1. Daňový doklad bude dodavatelem vystaven ke dni připsání úhrady služeb na účet dodavatele a zaslán elektronicky na e-mail objednavatele.
3.2. V případě úhrady služeb v hotovosti v den poskytnutí služeb bude daňový doklad vystaven na místě proti úhradě.
4. Storno podmínky
4.1. Stornovat potvrzenou objednávku služeb je možné pouze písemně e-mailem, ve kterém bude uvedeno datum poskytnutí objednaných služeb, název služeb a místo konání. Pro posouzení výše storno poplatku je rozhodující datum doručení tohoto e-mailu dodavateli.
4.2. Storno poplatek v odpovídající výši bude uplatněn i v případě, že k datu stornování objednávky není cena služeb uhrazena.
4.3. V případě stornování objednávky ve výši do 199 Kč, případně pokud objednavatel službu bez omluvy nevyužije, odpovídá tato cena poskytnutí služby rezervace, a poplatek je v případě stornování objednávky kdykoliv po její úhradě nevratný tj. je uplatněn stornopoplatek ve výši 100% ceny služby.
4.4. V případě stornování objednávky ve výši od 200 Kč do 19 999 Kč platí následující storno podmínky:
4.4.1. V případě stornování objednávky 30 a více pracovních dnů před dnem poskytnutí služeb, nebude storno poplatek uplatněn a případná uhrazená platba bude vrácena na účet objednavatele v plné výši.
4.4.2. V případě stornování objednávky 30– 14 pracovních dnů před dnem poskytnutí služeb, bude uplatněn stornopoplatek ve výši 10% ceny služeb.
4.4.3. V případě stornování objednávky 13 – 7 pracovních dnů před dnem poskytnutí služeb, bude uplatněn stornopoplatek ve výši 20% ceny služeb.
4.4.4. V případě stornování objednávky 6 – 2 pracovní dny před dnem poskytnutí služeb, bude uplatněn stornopoplatek ve výši 70% ceny služeb.
4.4.5. V případě stornování objednávky v poslední pracovní den před dnem poskytnutí služeb a později, případně pokud objednavatel službu bez omluvy nevyužije, bude uplatněn stornopoplatek ve výši 100% ceny služeb.
4.5.V případě stornování objednávky ve výši 20 000 Kč a vyšší platí následující storno podmínky:
4.5.1. V případě stornování objednávky více než 3 měsíce před dnem poskytnutí služeb, nebude storno poplatek uplatněn a případná uhrazená platba bude vrácena na účet objednavatele v plné výši.
4.5.2. V případě stornování objednávky méně než 3 měsíce před dnem poskytnutí služeb, bude uplatněn stornopoplatek ve výši 10% ceny služeb.
4.5.3. V případě stornování objednávky méně než 2 měsíce před dnem poskytnutí služeb, bude uplatněn stornopoplatek ve výši 20% ceny služeb.
4.5.4. V případě stornování objednávky méně než 1 měsíc před dnem poskytnutí služeb, bude uplatněn stornopoplatek ve výši 30% ceny služeb.
4.6. Za den poskytnutí služeb se u vícemodulových programů považuje den konání prvního modulu.
4.7. Pokud se u vícemodulových programů účastník nezúčastní nadpoloviční většiny modulů, ať už s omluvou nebo bez, ztrácí tak nárok na účast ve zbývajících modulech.
4.8. Místo přihlášeného účastníka může po dohodě s dodavatelem využít jiná osoba. U vícemodulových programů však pouze v rozsahu celého programu.
5. Poplatek za přesun termínu programu
5.1. V případě, že objednavatel požádá o přesun své účasti na programu na jiný termín, bude účtován administrativní poplatek. Tento poplatek se vztahuje pouze na programy s cenou do 20.000 Kč. Účast na programech s cenou nad 20.000 Kč nelze přesouvat.
5.2. Poplatek činí 1.000 Kč za každý den trvání přesunutého programu. Konkrétní výšepoplatku se vypočítává jako součin počtu přesunutých dní programu a částky 1.000 Kč.
5.3. V případě vícemodulových programů platí, že pokud objednavatel nemůže dorazit na první modul (den) programu, musí být přesunuty i všechny další moduly (dny) jeho účasti na jiný termín stejného programu. Jednotlivé přesuny u vícedenních programů lze provádět pouze u modulů (dní) následujících po prvním dni programu.
5.4. Příklad: Při přesunutí celého vícedenního programu (např. třídenní Ucelený základ facilitace) na jiný termín bude účtován administrativní poplatek ve výši 3.000 Kč (1.000 Kč x 3 dny). Při přesunutí 1/2 dne online programu, který je rozdělen na dva půldenní moduly, bude účtován administrativní poplatek ve výši 500 Kč (1.000 Kč x 0,5 dne).
5.5. Požadavky na přesun termínu účasti na programu je nutné zaslat písemně e-mailem před původně plánovaným termínem programu.
5.6. Poplatek za přesun termínu programu bude fakturován samostatně.
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Veškeré zpracování osobních údajů probíhá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES viz také Zásady ochrany osobních údajů.