Zvládání konfliktů

2 x 3 hod Oblíbený Pouze online

Díky kurzu zjistíte, jak lépe zvládat konflikty v komunikaci a jak udržet dobré vztahy v týmu, s partnery či klienty. Získáte větší jistotu a klid v náročných konfliktních situacích.

Potřebujete získat nadhled v náročných komunikačních situacích? Zjistěte, jak včas odhalit emoce, které ovlivňují konflikt a naučte se s nimi pracovat. Během kurzu si uvědomíte důsledky použití různých komunikačních strategií. Budete trénovat konkrétní přístupy, pomocí kterých je možné konflikty v komunikaci zvládnout.

Komu je kurz určený

Každému kdo se v životě setkává s konfliktními situacemi a lidmi nebo se jich obává a chce v těchto situacích získat větší nadhled a jistotu.

Co se na kurzu naučíte

  • dozvíte se, jak konflikty v komunikaci vznikají a co ovlivňuje jejich průběh
  • pochopíte jaké výhody a nevýhody přinášejí různé strategie řešení
  • budete prakticky trénovat, jak do konfliktu vstoupit a jak jej ovlivňovat
  • zjistíte jak odhalit, o co druhému ve skutečnosti jde
  • vyzkoušíte si konkrétní komunikační techniky, které lze při konfliktu použít

Forma a průběh kurzu

Kurz se skládá ze dvou půldenních modulů (2 x 3 hodiny). V čase mezi nimi vám nabídneme praktický domácí úkol. Informace, jak se připojit, spolu s technickými doporučeními vám zašleme přibližně týden předem. Připojení je snadné, není nutné nic instalovat. Pro zvýšení interaktivity kurzu je podmínkou účasti používání kamery a mikrofonu.

Oba moduly budou probíhat na platformě Zoom. Budou interaktivní s velkou mírou vašeho zapojení. Těšit se můžete na praktická cvičení, sdílení zkušeností, lektorské ukázky a jejich rozbor.