Metoda facilitace pomáhá týmům a organizacím dosahovat lepších výsledků prostřednictvím efektivní komunikace, spolupráce a rozhodování. Na našem webináři se seznámíte s principy facilitace a dozvíte se, jak ji aplikovat ve firemním prostředí pro zefektivnění procesů a schůzek ve vaší organizaci.
Komu je webinář určen
Webinář je určen manažerům, vedoucím týmů, HR specialistům, projektovým manažerům a všem, kteří se podílejí na řízení týmů, organizování porad nebo vedení skupinových setkání.
Co se na webináři naučíte
- co je facilitace a jaký má význam ve firemním prostředí
- jak můžete v roli facilitátora podpořit skupinu při dosahování cílů a které konkrétní facilitační techniky jsou k tomu vhodné
- seznámíte se k praktickými facilitačními nástroji pro efektivní vedení porad, setkání, brainstormingů a rozhodovacích procesů u vás ve firmě
- získáte konkrétní tipy, jak facilitaci implementovat do vaší každodenní firemní praxe
Použití webkamery a mikrofonu
Setkání je interaktivní, budete ve vysoké míře zapojení do průběhu, diskusí a aktivit. Z toho důvodu je nutnou podmínkou účasti funkční webkamera a mikrofon. Počítejte prosím s jejich použitím po celou dobu, v aplikaci Zoom je možné využít virtuální pozadí.
Informace k průběhu webináře
Připojení po začátku webináře není bohužel možné.
Webináře se také není možné účastnit za chůze nebo při cestování v dopravě, protože tak není možné plnit připravené úkoly.
Připojení doporučujeme z PC nebo notebooku, získáte tak jednodušší ovládání a více funkcí než z telefonu či tabletu
Zvolte si klidné místo a odpojte zdroje vyrušování (telefon, notifikace, rodina, apod.)


