Dnešní doba na nás klade čím dál větší nároky. Přejeme si uskutečnit celou řadu vlastních představ a plánů a k tomu neustále přibývají požadavky od našeho okolí. Množství všech úkolů, které potřebujeme dokončit, často přesahuje naše reálné možnosti. Jak se v takové situaci rozhodnout, čemu dát přednost a co odložit. Na čem pracovat a co naopak zrušit? Jak vybrané úkoly dokončit, jak neprokrastinovat, jak se soustředit a kde na to všechno vzít energii?
Odnesete si několik konkrétních tipů a triků jak lépe organizovat svůj čas a práci. Webinář vede lektor Radek Drnovský.
Počet míst je omezen, rezervujte si místo co nejdříve.
Použití webkamery a mikrofonu
Setkání bude interaktivní, budete ve vysoké míře zapojení do průběhu, diskusí a aktivit. Z toho důvodu je nutnou podmínkou účasti funkční webkamera a mikrofon.


