Dnešní doba na nás klade čím dál větší nároky. Přejeme si uskutečnit celou řadu vlastních představ a plánů a k tomu neustále přibývají požadavky od našeho okolí. Množství všech úkolů, které potřebujeme dokončit, často přesahuje naše reálné možnosti. Jak se v takové situaci rozhodnout, čemu dát přednost a co odložit. Na čem pracovat a co naopak zrušit? Jak vybrané úkoly dokončit, jak neprokrastinovat, jak se soustředit a kde na to všechno vzít energii?
Odnesete si několik konkrétních tipů a triků jak lépe organizovat svůj čas a práci. Webinář vede lektor Radek Drnovský.
Počet míst je omezen, rezervujte si místo co nejdříve.
Použití webkamery a mikrofonu
Setkání bude interaktivní, budete ve vysoké míře zapojení do průběhu, diskusí a aktivit. Z toho důvodu je nutnou podmínkou účasti funkční webkamera a mikrofon. Počítejte prosím s jejich použitím po celou dobu, v aplikaci Zoom je možné využít virtuální pozadí
Informace o průběhu webináře
Připojení po začátku webináře není bohužel možné.
Webináře se také není možné účastnit za chůze nebo při cestování v dopravě, protože tak není možné plnit připravené úkoly.
Připojení doporučujeme z PC nebo notebooku, získáte tak jednodušší ovládání a více funkcí než z telefonu či tabletu
Zvolte si klidné místo a odpojte zdroje vyrušování (telefon, notifikace, rodina, apod.)