Čtyři hlavní návyky pro zjednodušení práce

Poznejte absolutně jednoduchý systém organizace práce, založený na přirozených principech a světově oblíbených metodách Getting things done (GTD) a Zen To Done (ZTD). Osvojte si praktické použití čtyř hlavních návyků pro zjednodušení práce - shromažďování informací tak, abyste je měli stále po ruce, třídění věcí a seznamů pro dokonalý přehled, plánování úkolů tak abyste stihli vše důležité a soustředěné dokončování úkolů, abyste měli vše hotovo. Uvolněte si hlavu od naléhavých věcí a získejte více času pro sebe.

Co vám kurz přinese užitečného

 
  • zjistíte, co pomáhá přeměnit nápady ve skutečnost
  • důkladně poznáte čtyři návyky pro efektivní práci - shromažďování, třídění, plánování a dokončování
  • uvolníte svoje myšlení od naléhavých povinností a získáte prostor pro kreativitu
  • poznáte, jak pracovat jen tolik, kolik sami chcete
 

Určeno pro

 
Kurz je užitečný pro každého, kdo chce zjednodušit svoji práci, dokončit důležité věci a vyčistit si hlavu od naléhavých úkolů.

 

Průběh kurzu

 
V přátelské a tvořivé atmosféře budeme společně objevovat nové nápady a souvislosti. Budeme je sdílet v diskusích a cvičeních. Vše pochopíte na konkrétních příkladech.